lovisasims3

Alla inlägg under januari 2013

Av Lovisa - 26 januari 2013 18:27

En rolig katt jag gjort i olika fina färger :) Han har väldigt lång och lockig päls, så ni allergiker får passa er :)

 


Kön: Man
Ålder: Vuxen
Raser: Katt
Egenskaper: Inga


 

Av Lovisa - 26 januari 2013 17:08

Natalie är en ungdom som aldrig sitter hemma ensam! Hon gillar att träna, läsa och att umgås med andra, och är bra på det mesta hon gör hon gör.

 

Hår: Store

 

varadagskläder

Tröja: Stadsliv

Shorts: kvällsnöjen

Skor: kvällsnöjen

 

Finkläder

Linne: Grundspelet

Kjol: Grundspelet

Skor: Kvällsnöjen

 

Sovkläder

Överdel: Grundspelet

Underdel: Grundspelet

 

Idrottskläder

Tröja: Grundspelet

Shorts: Grundspelet

Skor: Grundspelet

 

Badkläder

Överdel: Grundspelet

Nederdel: Grundspelet

 

Jacka: Årstider

Byxor: Årstider

Skor: Kvällsnöjen

Handskar: Årstider


Kön: Kvinna
Ålder: Ungdom
Form: Normal
Vikt: Normal
Undertyp: Människa
Egenskaper: Atletisk, Flörtig, Perfektionist, Bokmal, Okänd


    


Av Lovisa - 14 januari 2013 16:08

Världsskaparen har krånglat mycket, men nu har jag kommit igång med en ny värld som är en rosa ö, i ett öde hav! På den finns en gigantisk tårta och ljusa färger och konstiga träd. Svårt att beskriva, så lite snabbt sagt, en väldigt konstig värld.

 

Som sagt är den inte färdig, men jag hoppas på många nedladdningar!

Av Lovisa - 4 januari 2013 18:00

En sim jag gjort nyligen, vid namn Adela Bank!

 

Ladda ner henne HÄR

 

Hår: Drömjobb


 

Vardagskläder

Tröja: Grundspelet

Shorts: Husdjur

Skor: Grundspelet


 

Finkläder

Klänning: Grundspelet

Halsband: Kvällsnöjen

Skor:


 

Sovkläder

Tröja: Kvällsnöjen

Byxor: Grundspelet

Skor: Grundspelet


 

Idrottskläder

Tröja: Grundspelet

Shorts: Grundspelet

Skor: Grundspelet


 

Badkläder

Överdel: Grundspelet

Underdel: Grundspelet


 

Utekläder

Jacka: Årstider

Byxa: Årstider

Handskar: Årstider

Skor: Kvällsnöjen


 

Egenskaper:

Älskar naturen

Blyg

Djurälskare

Teknofob

Gröna fingrar


 

Adela älskar allt som har med naturen att göra! Hon är ute hela dagarna, och hon andvänder bara elektroniska apparater i yttersta nödfall... Men hon har lite svårt med att få vänner. Hon är mycket blyg och mår bäst när hon får vara ensam ute i naturen.


 

  Kön: Kvinna
Ålder: Ungdom
Form: Skranglig
Vikt: Normal
Undertyp: Människa                                      



Mig och min blogg


Hej!
I den här bloggen lägger jag ut allt möjligt i sims för nedladdning! Hoppas du gillar det :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Månadsbild

 

Mars

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Undersökningar

Gillar och laddar ni ner det jag lägger ut?
 Ja, allt är jättefint!
 Ja, vissa saker är fina.
 Ja, men det är inga favoriter.
 Ja, en.
 Nej, inte ännu, men det ser fint ut!
 Nej, det är inte så fint.

Fråga mig något!

0 besvarade frågor

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen!

Bilder

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Translate the blog!

Min andra blogg

Skriver om tecknandet, målandet, ridandet, spelandet och djuren. Kan vara värt att kika in :)

              

Tryck här :)


Ovido - Quiz & Flashcards