lovisasims3

Alla inlägg under april 2013

Av Lovisa - 29 april 2013 21:30

Konstnärlig, ryttare, god, tursam och blyg typ. Om djurälskare hade gått ihop med ryttare hade jag valt det också, för det stämmer verkligen :)

    


Av Lovisa - 28 april 2013 21:45

Hm. Bridgport blir det nog, även om det är jämnt. Det händer mer där. Men Sunset Valley passar nog bra till äldre simmar.

   

Men min favorit är lugnt Appalosa Plains :) Det är så blandat + att det är såå vackert :)

Av Lovisa - 27 april 2013 15:15

Hehe, jag har redan sagt att jag aldrig försökt på med att spela med generationer. Jag brukar se till att de lever så länge som möjligt, sen byter jag till en annan familj :)

 

Nu kommer en bild :)

Av Lovisa - 26 april 2013 15:15

Har inte destination världen (Fanta, hur tänkte du här?) så jag kan nog inte riktigt svara på den här frågan... Jag skulle nog gissa på frankrike, då jag inte gillar Kina, men det är inte alls säkert...


Hehe, har haft en bild med på varje typ fråga, men nu ska jag tjura och inte ha med en bild :)

Av Lovisa - 25 april 2013 15:00

Det beror på. Man tänker ju  lite olika. "Ful på utsidan men fin på insidan" kan man ju tänka. Men om man har tänkt spela länge är det ju bra om simmen varken är perfekt på insida eller utsida. Och förresten finns det knappt någon dålig egenskap, egentligen. Äh, jag väljer snygg sim med dåliga egenskaper ändå. Oftast blir dem roligare att spela med.

Av Lovisa - 24 april 2013 15:00

Det är nog målarfärdigheten. Själv älskar jag att måla och rita, och det är intressant hur simmarna utvecklas. Och så tjänar dom ganska mycket pengar på det, plus att det blir fint med många tavlor i hemmet :)

 

Av Lovisa - 23 april 2013 14:45

SKAPA EGNA! Har aldrig laddat ner en sim faktiskt :) Känns lite onödigt, det är ju roligt att skapa simmar. Dessutom kan man ju skapa dem precis som man vill. Självklar fråga :)

 

Av Lovisa - 22 april 2013 14:30

Veeet inteee. Det är svårt att filma bra, och bilderna är mer användbara. Så det blir nog att ta bilder.

 


 


Mig och min blogg


Hej!
I den här bloggen lägger jag ut allt möjligt i sims för nedladdning! Hoppas du gillar det :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Månadsbild

 

Mars

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Undersökningar

Gillar och laddar ni ner det jag lägger ut?
 Ja, allt är jättefint!
 Ja, vissa saker är fina.
 Ja, men det är inga favoriter.
 Ja, en.
 Nej, inte ännu, men det ser fint ut!
 Nej, det är inte så fint.

Fråga mig något!

0 besvarade frågor

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen!

Bilder

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Translate the blog!

Min andra blogg

Skriver om tecknandet, målandet, ridandet, spelandet och djuren. Kan vara värt att kika in :)

              

Tryck här :)


Ovido - Quiz & Flashcards