lovisasims3

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Lovisa - 7 april 2013 16:15

Självklar fråga :)

Husdjur!!!

Det var faktiskt bara för att det finns hästar i sims 3 som jag köpte det. Väldigt länge satt jag och envisades med sims 2 och ville inte svika det genom att köpa en "förbättrad" version. Men så skulle det såklart komma med en dum bild på en häst i sims 3 när jag köpte något sims 2. Och jag hade alltid försökt och drömt om att ha hästar i sims, hade till och med försökt göra hästar av hundar som jag hade i stora stall och som på dagarna fick stå ute i hagar... Därför blev det väldigt svårt att motstå att köpa sims 3 + hästarna där...

 

PS: envisas nu också med att spela sims 2 istället för sims 3!

Mig och min blogg


Hej!
I den här bloggen lägger jag ut allt möjligt i sims för nedladdning! Hoppas du gillar det :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Månadsbild

 

Mars

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Undersökningar

Gillar och laddar ni ner det jag lägger ut?
 Ja, allt är jättefint!
 Ja, vissa saker är fina.
 Ja, men det är inga favoriter.
 Ja, en.
 Nej, inte ännu, men det ser fint ut!
 Nej, det är inte så fint.

Fråga mig något!

0 besvarade frågor

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen!

Bilder

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Translate the blog!

Min andra blogg

Skriver om tecknandet, målandet, ridandet, spelandet och djuren. Kan vara värt att kika in :)

              

Tryck här :)


Ovido - Quiz & Flashcards